4 septembrie 2008

I lost my memory ... but i am back again

Recent, mi-a venit o idee "ce-ar fi oare sa-mi dau în google la cautare numele meu".
Foarte geniala ideea.
Am aflat ca pot gasi si numărul de telefon în caz că-l uit, este chiar şi CV-ul meu (deşi ştiam că l-au postat pe un site), mi-am adus aminte de activităţile prin care m-am implicat şi de anunţurile pe care le-am mai scris.
Aşa o nostalgie...
Însă cel mai haios a fost că am găsit şi acest început de blog.

Sincer deja uitesem de el. Adică ştiam că l-am făcut cîndva cînd mă plictiseam, dar deja nu-mi mai aduceam aminte nici cum se numeşte nici care este parola.
Dar eri - lucky me! mi-am adus aminte parola şi iată că în sfîrşit am şi eu acces la acesta.

A trecut mai mult de un an decînd l-am facut. Nu mi-e ruşine să recunosc că am fost foarte leneşă (as usual), am postat doar la început cît încă mă mai umplea entuziasmul, însă odată ce au apărut multe alte ocupaţii, foarte repede am reuşit să uit de acesta.

Azi sunt hotarîtă să revin. Să-mi reanimez blogul şi să-l aduc la viaţă.

So hold on, i am back again!

3 comentarii:

Evident spunea...

is good to be back ha?:)))baladetz!!

Unknown spunea...

veri gud!

Anonim spunea...

Succes!