3 martie 2009

My Nymphomaniac Fantasia

Asa se intituleaza ultimul meu tablou - "Nymphomaniac Fantasia".
Nu, nu l-am numit asa intentionat. Totul e mult mai simplu. Cind l-am finisat nu stiam cum sa-l intitulez, si am hotarit sa o fac in cinstea cintecului care cinta la moment in boxe (e o tehnica practicata mai des de mine cind sunt in criza de inspiratie).
In boxe s-a intimplat sa cinte Nightwish - Nymphomaniac Fantasia
Deci, m-am suit pe o sha si v-am spus istoria.

Iata cum arata tabloul "Nymphomaniac Fantasia", oil on canvas 30cm*30cm



Acum citeva detalii macro a aceluias tablou:




14 comentarii:

Unknown spunea...

frumos

Unknown spunea...

Multumesc pentru apreciere :)

Anonim spunea...

Faina piesa :)
Tabloul e de vanzare? :)

Unknown spunea...

As spune: nu mi-ar fi dureros sa ma despart de el :)
deobicei le fac cadou cu diverse ocazii, sau le atirn pe peretii din apartament.

Dar daca pe parcurs apar cumparatori, e doar placerea mea :)

Anonim spunea...

Mie-mi place in mod special cerculetul galben/negru, drept ca imi parea ca tabloul o sa fie cu albastrul in sus pentru ca il asolciasem fara sa-mi dau seama cu o bucatica de cer probabil :)
Si pt fotografii bv, ma fac sa vreau sa umblu cu mainile prin culorile atea

Anonim spunea...

Denumirea rupe, o sa dezamagesti multi obsedati care google-uiesc "nymphomaniac". Ce rau imi pare de ei :P

Unknown spunea...

@ mariana, cred ca vor fi cam aceeasi dezamagiti de cind am postat "primul meu orgasm" :)

kirpi4 spunea...

place, place :)) tare place:)
btw, cu ce aparat ai facut pozele? Tzi-ai luat unu nou, asa sa yntzeleg?:)

Unknown spunea...

eeheheiii pianer :) multumesc!
Deci aparatul este simplu: Fuji Finepix S9000 (second hand, dar e bun). Nu e super profesional (caci eu nici nu sunt professional) dar e perfect pentru "advanced amateur photographers".

kirpi4 spunea...

eheheeeeei:) kaneshna ca-i bun:)

Cris spunea...

Ce pierdere de canvas si vopsea...

Unknown spunea...

cris, eu as mai adauga si "timp" in lista ta ...

Cris spunea...

Eu pur si simplu mi-am exprimat parerea personala...

Unknown spunea...

se accepta :)