30 iunie 2009

In toiul verii, ma odihnesc...la pat!

Intotdeauna am stiut ca am un organism puternic.
Chiar am. Simt durerea, insa pot sa o suport si rar ma pling ca ceva ma doare. Totul e suportabil.
"Eii, bronsita acuta ... nu e grav, va trece", mi-am spus eu saptamana trecuta dupa vizita la medic cind nu aveam voce, tuseam de-mi ieseau plamainii pe gura, ma dureau glandele si capul ametea la fiecare miscare.
"Principalul sa nu fie o surpriza adusa din Thailanda, vreun H1N1", imi spuneau prietenii.
Nu a fost.
Ieri, dupa un alt control am aflat ca in mine traieste altceva, taaaa dammm - e Bronhipneunonie segmentata pe dreapta. Adica segmentul 7-9 a plamanului drept nu respira deloc si este grav afectat. Cel stang este mai putin contaminat. Atunci am inteles de ce ma innadus si nu pot respira.
Medicul m-a intrebat cum de mai sunt in stare sa merg, in starea mea, trebuie sa stau la pat, sau chiar la spital. Eu mirata, i-am raspuns: "Eu in general ma simt bine, nu ma deranjeaza nimic, doar ca ma tusesc prea mult si am citeodata slabiciuni".

Verdicul a fost dat: "odihna la pat" o saptamana cu urmatorul "meniu":

Forcef - 2/zi intramuscular - 5 zile
Dexametasoni - 1/zi intramuscular - 5 zile
Solutie mucoza - 1/5 zile intramuscular
Euphilini - 1/2 de 2 ori pe zi - 10 zile
Bromgexini - 3/zi - 10 zile
Subtil - 3/zi - 10 zile
Azitronicin-RNP - 2 capsle/zi - 10 zile
Lymphomyosot - 5 picaturi 3 ori pe zi - 1 luna
Galium-Heel - 5 picaturi 3 ori pe zi - 1 luna
Tartephedreel - 5 picaturi 3 ori pe zi - 1 luna
Citomix - 3 grame 3 ori pe zi - 1 luna
Traumeel - 3/zi - 1 luna

Cu atitea medicamente nici mancare nu-mi mai trebuie.

Ma apuc sa citesc "Кафка на пляже" de Haruki Murakami, demult tot planificam s-o citesc, iata ca i-a venit timpul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hey pioner, kak ty umudrilasi???
Ne esti horosho! Net!
No, ot4aivatsea ne nado! Pioner nikogda ne zdaetsea:)

Hey! Sanatate;) Citeshte sh manynka tabletshe. O luna sh tat ar s shiba harashol;) My gde-to riadom;)

Hegemon spunea...

Nu-i niq, tre de avut shi deastea cyteodata, ca de altfel viatsa yncepe sa fie plictisitoare..

Octavian Schitco spunea...

insanatosire grabnica atunci , sa mai prinzi o bucata de vara!

Irina Burla spunea...

Si tu dupa aia ai fost atit de activa in campanie?
trebuie sa o sun pe mama ta..

:)

esti model, numai ca nu stiu daca cel mai indicat in cazul dat! da m am simtit aproape de cele relatate
pup

Anonim spunea...

Nice brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.