27 iunie 2010

In ultimele 6 luni eu ...

Azi, pe data de 27 iunie 2010, se implinesc 6 luni de cind ultima dată am fost în Moldova.

De atunci s-au intimplat multe, însă am să încerc sa comprim totul în cîteva date importante pentru mine.

Un post similar am postat aici.

În ultimele 6 luni eu:

- Am vizitat următoarele localități:

Delhi - Meerut – Hastinapur – Delhi – Kajuarao – Varanasi – Haridwar – Rishikesh – Haridwar – Jaipur – Pushkar – Ajmer – Ahmedabad – Diu – Ahmedabad – Delhi – Dharamsala – Bir – Dehradun – Rishikesh – Haridwar – Dehradun – Dharamsala – Bir – Daramkot –Amritsar – Daramkot – Dharamsala – Manali – Vashisht – Delhi – Meerut – Delhi – Calcutta – Darjeeling – Gangtok – Lachung – Gangtok – Pelling – Katchaperry – Yuksom – Tashiding – Pelling – Selliguri - Kakarvita – NEPAL;

- Cel mai mult am stat in Bir - 1.5 luni (12 februarie – 31 martie);

- Am trait mai mult de o zi în 22 orașe și 3 sate, doar o zi am stat în 5 localități

- Am văzut munții Himalaya în fiecare zi timp de 3.5 luni (în Bir, Daramkot, Manali, Darjeeling, Gangtok, Lachung, Pelling, Yuksom , Tashiding, Ketchaperry), timp în care m-am aflat la înălțimi ce variază între 1600m – 2800m;


- M-am scăldat în Marea Arabică 5 zile;

- Am dormit în: 17 hotele, 4 apartamente, 1 camin de universitate, 1 institut, 1 templu, 1 ashram, 1 peșteră;

- În Pahaj Ganj (regiune în Delhi), am stat în același hotel în care am stat 3 ani în urmă.

În total în Down Town Hotel, am dormit – 6 zile, dintre care 5 zile cu Ana;

- Am vizitat peste 200 de temple induse (numai în Kajaurao peste 30 de temple ) și peste 50 de mănăstiri budiste (numa în regiunea Dharamsalei am vizitat vreo 10), și o biserică creștin-ortodoxă din Calcutta;

- Am vizitat 3 grădini zoologice (Jaipur, Darjeeling și Gangtok);

- Am gătit de 2 ori borș (odată în Meerut și odată în Delhi);

- Am vizitat aproximativ 30 de waterfalls (cascade). Cel mai mult mi-au placut cele de pe traseul Yuksom-Tashiding, și cele de pe traseul Manali-Solang;

- Am discutat cu 3 profesori de yoga și zeci de călugări budiști;

- Am mers de 8 ori cu trenul dintre care de 3 ori cu trenul din General Class (unde călătoresc cei mai săraci oameni din India): Satna-Varanassi - 10 ore, Phatankot-Dehradun 8 ore, Phatankot - Amritsar - 3 ore;

- Am văzut cum are loc încrimarea / procesul de ardere a morților;

- Am fost la o nuntă indiană;

- Am facut 2 ori rafting pe rîul Ganga;

- Am mers cu cămila prin deșertul Rajistanului;

- Am fost excortată cu mașina poliției din Dehradun în Haridwar de Kumbh Mela (15 martie);

- Am fost răcită de 3 ori, dintre care de 2 ori mi-au fost blocate urechile din cauza acestor raceli specifice;

- Am călătorit și am împărțit camera cu persoane din: Moldova , India, Slovachia, Elveția, Austria, Germania, Malayesia, Israel, Rusia, Marea Britanie, Statele Unite, Polonia, Spania, Columbia, Corea și Olanda;

- Am citit 8 cărți;

- Am privit un film indian într-un cinematograf din India (”Kites” în Gangtok);

- Am învățat un alphabet nou și o limbă nouă (tibetana);

- Am mîncat mîncare indiană, tibetană și chineză, practic tot timpul. Mîncarea favorită indiană: Mutter paneer, tibetană: tenthuk, chineză: veg chowmein;

- Nu am vorbit deloc timp de 10 zile

- Nu am folosit internet maxim 13 zile, si in 20 de zile am folosit internetul doar o singura ora;

- Am petrecut pentru prima data ziua de naștere singură;

- În Nepal am fost numai în Kathmandu și Dhapakhel;

- Am treit 12 zile si inca traiesc impreuna cu 9 copii orfani;

Următorul post similar peste 6 luni.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce tre de facut ca sa ai asa o viatza activa ?

Unknown spunea...

where is the "like" button?! :)

SC spunea...

citind postarea nu prea imi inkipui cum ai reusit si de unde atita entuziazm. bravo!

ai simtit "oscilatiile" de la narayana?