17 decembrie 2008

Mesaj matrimonial

Azi intr-o pauza de 5 minute de relaxare dupa ce am terminat de tradus un articol am intrat pe blogosfera si acolo am observat ca cineva ma cauta.

Am horatit sa raspund. S-a primit mult cu toate ca a fost repede. De-ar fi asa intotdeauna mult si repede.

Oricum, nu ma voi abate de la subiect si voi posta "citeva fraze despre mine" (perceptia mea a notiunii "citeva fraze" poate fi un pic diferita de perceptia altor persoane, dar oricum sper ca se califica) pentru a participa in cadrul concursului.


Sunt un produs calitativ in stoc limitat. Pretios, inaccesibil, care se distribuie gratuit doar celor ce merita.Produsul este prezentat intr-un ambalaj delicat si rafinat. Responsabili de calitatea ambalajului sunt ambalajele producatoare de ambalaje, care mai sunt cunoscute in popor si sub denumirea cod „parinti”.
(In cazul in care apar manifestari neplacute, obiectii cu privire la calitatea ambalarii produsului, va rog sa va adresati direct la producatori).

Odata cu timpul (o patrime de secol de la data productiei) ambalajul a capatat defecte evidente, cum ar fi: urme de uzura (riduri formate atit la nivelul fetei cit si in alte zone cum ar fi brate, gat, decolteu, insa cele mai suparatoare fiind totusi cele localizate in jurul ochilor), croieli si reparatii executate prost (2 cicatrici oribile pe picioare), delatarea in latime a ambalajului (vinovate sunt cantitatile de bere si produsele alimentare nesanatoase care au patruns in interiorul ambalajului).

Pe linga defecte („destul de putine”- parere subiectiva), ambalajul si-a pastrat excelent integritatea fizica si morala.

Acesta este decorat cu fire brunete de par (mai mult concentrate in zona capului), lungime medie, frumos ingrijite, insa rareori aranjate. Imi place naturaletea aranjarii parului.
Asa ca niciodata sa nu ma rogi sa-mi fac cuafura.

Dara ar fi sa ma descriu dupa unghiile de la maini, atunci perfect m-as incadra in categoria „persoane neglijente, nervoase si iritate”. Le rod incontinuu. Oricit de degustator nu ar parea, mie imi place sa rod unghiile si primesc placere de la acest proces.
Asa ca ori le roadem impreuna ori nici nu incerca sa ma convingi sa le cresc.

Fac notite pe palme. Desenez pe maini, pe picioare, cu pixul sau marker-ul.
Asa ca sa-mi oferi o parte din maina ta cind nu voi mai avea spatiu disponibil pe mainele si picioarele mele.

Ambalajul te va privi cu 2 ochi in tonalitate albastra. Unii au mai spus ca sunt in tonalitatea verde, cenusie...
Asa ca deja urmeaza sa te convingi singur/singura :) da, da, probabil "bi"

Ceea ce este unic in acest produs este faptul ca niciodata nu stii ce se ascunde in spatele ambalajului.
Tind sa cred ca este o supriza, decit sa cred ca ar putea fi pustiu, si cel care va reusi sa descopere ce se ascunde inauntru, sa-mi spuna si mie.

Intotdeauna diferita, dar in substanta aceeasi.
Imi place sa provoc, sa intrig, sa las lucrurile neterminate.
Asa ca niciodata sa nu ma intrebi de ce nu te-am mai sunat.

Imi place sa tac si sa ascult, dar sa spun ca vorbesc putin ar fi pacat. Vorbesc chiar si atunci cind tac...Vorbesc in gind cu mine insumi.
Asa ca niciodata sa nu ma intrebi de ce tac.

Imi place sa doresc, sa vreau, dar nu-ti voi simti lipsa daca nu esti alaturi.
Asa ca niciodata sa nu ma intrebi daca mi-e dor.

Nu-mi plac limitele si niciodata nu mi le-am pus.
Asa ca niciodata sa nu ma limitezi.

Nu pot gati, nu am aragaz nici frigider. Niciodata nu gatesc acasa.
Asa ca intotdeauna vom minca mincare „livrare la domiciliu”.

Imi plac senzatiile tari, conditiile extreme si dificile. Imi place miscarea si activitatile dinamice.
Asa ca niciodata sa nu ramii in urma. Pentru ca nu te voi astepta.

Nu-mi plac lucrurile si persoanele obisnuite „ca lumea...ca turma”, plictisitoare si lipsite de entusiam.
Asa ca intotdeauna fii ARTfel.

Daca ma convingi sa-mi fac cuafura, sa-mi cresc unghiile, ma lasi sa scriu la tine pe maini, sa te sun, sa vorbesc cu tine in gind, sa-ti spun ca imi este dor de tine, sa-mi pui limite si eu sa le respect, mai mult decit atit sa GATESC pentru tine, si sa te astept, atunci pot trece cu vederea ca altii te-ar putea numi „obisnuit/nothing special” pentru ca pentru mine oricum vei fi „ARTfel”.

Suna-ma sunt fierbinte 069 69 69 69 :)))

37 de comentarii:

Anonim spunea...

Se califica, indubitabil :)

Unknown spunea...

ok :) daca sincer, nu am avut dubii ...
voi astepta rezultatele :)

Anonim spunea...

mi-ar fi luat o zi intreafa sa scriu o asa descriere!!
chestia cu ambalajul parca am ami intalnito odata undeva! se oblserva ca in parte a 2 mai exista si ceva creatie proprie!!!oricum acel(a) care a scrise e bravo:)

Unknown spunea...

Mie mi-a luat maxim 20 min. Oricum fiecare cu ritmul sau.
Poate ai intilnit-o in reviste de Shoping? sau reviste de produse cosmetice? sau pe e-maganize?
Multumesc, chiar daca este unbelievable, descrierea chiar eu am scris-o si este reala. Imi este rushine sa recunosc, dar sunt "geniala" ... uneori :)

Anonim spunea...

ai nota 10 la descriere proprie!
bravo!

Unknown spunea...

Da, dupa bravo mai lipseste: "...Stai jos. Si acum...teme pe acasa pentru data viitoare este ..."

Anonim spunea...

am incercat sa te sun dar vad ca nu-mi raspunzi:(

Unknown spunea...

Mai incearca :) imi plac persoanele insistente

Anonim spunea...

am mai sunat odata dar numai insist sa nu crezi cuva despre mine ca sunt nesimtit, am incercat din curiozitate sa vad daca exista numarul 069696969 :D
inseamna ca nu e nr tau daca nu ai raspuns!

Unknown spunea...

Nu e numarul meu, e doar un numar favorit :) care din pacate apartine altcuiva.
Da tu incearca din curiozitate sa gasesti numarul meu real :) asta eu asa...ca sa te provoc pentru a-ti demonstra partea "true" cu descrierea

Anonim spunea...

ce entitate plina de continut avem noi aici...
oare chiar a fost nevoie de un concurs pentru a scrie asa ceva?
ce o fi insemnand pentru tine artfel, nu stiu, dar intuiesc si s-ar putea sa te si inteleg odata.
asa geniala cum esti tu, cred ca ar trebui sa te auto-elimini din concurs, nu pari sa ai nevoie de asa ceva. e doar o parere, sa nu crezi ca as fi gelos.
apropo, nice eye, lill' lady :-)

Anonim spunea...

am observat eu ca e o combinatie perfeceta de sheshtari si nouari.
Cica exista niste arte in care aceste numere au anumite semnificatii:P
de-asi sti ce bine ma simt ca nu mi-a raspuns nimeni, parca vad ca era sa rosesc daca imi raspundea vreo voce de batran(a) :)
totusi vreau sa stiu ultimele 2 cifre ale nr tau de tel. ,din curiozitate vreau sa verific daca au vreo semnificatie in lumea aceasta:D

Unknown spunea...

@ tudor, continut am si nu numai ... Dar de concurs a fost nevoie, pentru ca eu am intotdeauna nevoie de motivatie. In caz contrar, nu era sa scriu asa ceva niciodata.
ARTfel inseamna a fi un "altfel" ce se exprima prin "arta". Cum intelegi "arta" deja ramine la discretia ta.
Nici vorba de autoeliminare, cu toate ca-mi apreciez valoarea, nici pe cea a concurentilor nu o exclud. Cred...sper, ca mai exista persoane interesante si deosebite.

@ columbo, 33 - iti spune ceva?

Anonim spunea...

Of Nafanea Nafanea (sa ma ierte Vova k i-am furat felul de a te numi)! Shi-i cu textu ista asa scurt a? :)

Unknown spunea...

Daca ai ceva de adaugat ...feel free :)) eu cred ca si Vova o sa te ierte si Dumnezeu si Buda :)

Anonim spunea...

mdeaa, vad ca nu ai incercat sa rspunzi la o persoana insistenta!
cred ca ar trebui mai intai sa ma prezint , asa e mai politicos.
Tudor imi zice!

un fel de Tudor din neamul soimarestilor:))

Anonim spunea...

aha, 33 reprezinta numarul de litere al alfabetului gruzin:D:D!!

in rest persoana care are numarul destinului 3 este comunicativa si sociabila in cel mai inalt grad si are o excelenta capacitate creatoare in special in pictura(cred ca e cazul tau),literatura,peisagistica, muzicac etc.
3 iti mai carcaterizeaza caldura sufleteasca,placerea de a conversa , preietenia,sociabilitatea si comunicarea sincera!!

Unknown spunea...

@ tudor, oho, ce descriere :) doar ca la mine numarul de telefon contine cifra 3, iar numarul destinului este 7 :) cu toate ca mi se potriveste si descrierea de la 3.
Te pasioneaza cumva numerologia? sau asa ai facut si tu google? :)

Anonim spunea...

pai numerologia are ceva interesant, candva cautasem descifrarea numerelor
asa ca m-am gandit sa vad ce reprezinta mai exact numarul 3
cred ca pe mine ma descrie 22

oare se potriveste carcaterului tau?

Unknown spunea...

:))) nu stiu, nu stiu, dar cred ca comunicarea virtuala nu-i chiar cea mai potrivita metoda de a afla acest lucru :)

Anonim spunea...

22 fara de un 2
am otastatura ca trebuie sa apas de 2ori pe taste ca sa scrie

Unknown spunea...

ma gindeam eu ca numarul destinului mai mare de 10 nu poate fi ... da la tine 22 :) acum inteleg

Anonim spunea...

dupa cum ai mentionat tu, prin comunicarea virtuala nu poti descrie un om. Printr-o comunicare din asta vorbeste mai mult subconstintul din noi! modul de gandire al unei persoane il poti realiza numai din faptele sale sau atunci cand vorbesti vis a vis(intr-o oarecare masura,stii tu ca multi sunt cam actori, le place sa mai ascunda).

Unknown spunea...

Nu cred ca la mine acum ar vorbi subconstientul, caci daca am fi fata in fata, tot cam aceleasi lucruri le-as fi spus si inca foarte constient. Eu sunt din acelea, care nu le place sa se ascunda, doar ca uneori ma mai blochez...mai rar, dar se intimpla.

Anonim spunea...

am incercat sa ma uit la pozele tale, dar din pacate nu am cont pe facebook:(

ai un fel de a gandi mai deosebit!imi place stilul tau:D

ma pun si eu la somn, deja e tarziu! o noapte cat mai stralucita iti urez!! si vise cat mau dulci care sa-ti creeze buna dipozitie pt ziua de maine:))!

Anonim spunea...

Am avut in vedere ca eu te vad mai presus decat acest concurs. Nu pari sa ai nevoie de asa ceva.
Poate vad eu rau, tu stii mai bine.

Unknown spunea...

Poate eu in copilarie nu am fost apreciata si acum sunt in cautare de concursuri pentru a ma afirma.

Anonim spunea...

...poate ca ar trebui sa lasi naibii concursurile si sa gusti din lucruri mai provocatoare si mai complexe.

Unknown spunea...

hmm, suna interesant. Sugestii?

Anonim spunea...

no sense, nor use, sa zic pe blog...

socolenco spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

@ socolenco: sorry ca i-am facut numarul public. Sper ca nu l-au/n-au contactat/o multe persoane.

socolenco spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
socolenco spunea...

"Sunt un produs calitativ.."

aici credeam ca vei spune ca esti un coctail, pe care ni-l propui spre consum, dar probabil nu ti-a ajuns imaginatie sa spui asta. cred ca puteai sa descrii si cum se serveste - cu paiul ori fara.. :D

socolenco spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Realitatea cruda a vietii este ca daca ambalajul creste in latime 2 mm pe an, in 10 ani sint 2 cm.

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante