17 decembrie 2008

Primul meu ORGASM



A fost dragoste de la prima vedere. Totusi exista.


Am disparut. M-am dizolvat. Am uitat de mine. Eram undeva in el. M-am pierdut in el.

Il priveam atent si incercam sa memorizez orice detaliu.

L-am privit lung si atent.Torul era perfect: tehnica, aspectul fizic, incarcatura emotionala.


El tacea. Nu mi-a spus nici un cuvint. Nu mi-a vorbit deloc. Nu poate vorbi.

Oricum cuvintele se pierd in vint si nu conteaza.

Conteaza mesajul, iar mesajul lui era puternic.


El a fost creat pentru a-mi darui un orgasm.


Un orgasm pe care nu-l voi uita niciodata.

Senzatiile erau atit de diferite. Imi venea sa pling, sa rid, sa sar, sa fug, sa gem de fericire si de durere, sa zbor si sa ma dizolv in tot.

Simteam cum mi se deschide inima si in ea se revarsa pasiunea si dragostea cosmica.

Dragostea de creatie. Dreagostea de frumos. Dragostea de primavara. Dragostea de fi ceea ce esti. Dragoste de altii si dragostea de sine. Ma simteam atit de fericita.


Imi doream sa nu se mai termine.

Eu am fost cea care a terminat. El nu termina niciodata.

A durat vreo 15 minute. Trebuia sa plec. Imi doream sa stau mai mult.

Dar...mai erau altii care ma asteptau sa-i savurez si pe ei.


Insa doar EL m-a marcat.

Am plecat, dar m-am intors din nou.

Am mai stat inca 10 minute si iarasi am plecat luind-ul in suflet cu mine pentru totdeauna.

L-am simtit atit de aproape. Era ceva al meu. Simteam de parca ar fi fost creat numai si numai pentru mine. El mi-a daruit unicul meu orgasm tabloral. Totul s-a intimpla in Galereia Nationala din Praga. Anume acolo am avut primul meu “orgasm tabloral”. "EL" - cel care mi-a daruit aceste senzatii este tabloul lui Frantisek Kupka “Cosmic Spring I”. As vrea Frantisek sa fie viu. Sa-i scriu vreun multumesc pentru asa senzatii. Dar…daca il vad cumva mai tirziu, ii transmit personal.

7 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai dezamagit, toate blogeritele tre sa scrie odata si odata despre un orgasm (real), mai asteptam atunci :)

Unknown spunea...

Mariana, promit solemn ca odata ce-l voi trai pe cel "real" (cu toate ca nu inteleg de ce orgasmul meu "tabloral" nu se incadreaza in categoria "real") poate tu ai in vedere orgasm "vaginal", "clitoral", "anal" ...dar cum se spune...kak toliko..tak srazu :)

Anonim spunea...

Fetelor vad ca doriti sa scrieti un articol dar nu aveti de unde sa va inspirati ... mmmm va pot ajuta cu "material" pentru articol..

Anonim spunea...

Iulian m-a numesc...

Unknown spunea...

eu as spune ca sa ne inspiram este de unde: check this: Internet is really really good for .... detalii pe http://www.youtube.com/watch?v=T-TA57L0kuc&feature=related
Mai detaliat te rog partea cu "material", pina cind e insuficienta info ca sa ma pot expune

Anonim spunea...

De-acord cu Mariana, o să mai intru cît aştept (aici şi pe blogul comenttoarei ;-)), ca să verific.

Solovastru spunea...

Clitoral !!! POate clitoridian cel mult !