19 ianuarie 2010

Partea 5 - Haridwar. Kumbh Mela

14 ianuarie

În Haridwar este Kumb Mela.

Chiar fiind în Chișinău, am scris odată pe twitter ”oare o să fiu de Kumb Mela în Haridwar”, și iată că raspunsul a fost DA! Dorința mea a fost realizată.



Despre Kumb Mela


Pe Sadhu scăldîndu-se așa și nu i-am văzut. Aceștea se vor scălda pe 12 februarie, cînd este the second Bath.


Am găsit autobus direct din Haridwar în Jaipur, și am luat 2 bilete Sleeper de 724 ruppies.
Noi așa autobuse nu avem. Autobusul cu care am mers, are un etaj, doar că este un mic mai înalt. Sunt scaune, iar sus (unde la noi ar fi fost polițele pentru genți) sunt amenajate locuri pentru dormit. Astfel, noi ne-am ales cu o lojă regală, unde urma să ne petrecem noaptea.

Este destul de comfortabil, și mult mai rapid decît trenul. Plus, este mai curat și nu suflă vîntul din toate găurile.

Niciun comentariu: